Intervju med förälder Sofia H

Hur tycker du det är att ha dina barn på Norlandia Förskolor?

Det känns enormt tryggt att lämna barnen på förskolan varje morgon. Vi vet att de har det bra när vi är på jobbet.

Hur tycker du kontakt och uppföljning fungerar mellan dig som förälder och förskolan?

Det fungerar utmärkt. Vi har hela tiden en dialog om hur de trivs, deras utveckling och de utmaningar som kommer på vägen. Vi älskar att pedagogerna är så duktiga på att lägga i Prion vad de gör om dagarna. Vi känner flera som har barn på andra förskolor där man inte har samma möjlighet att följa sina barn. Det känns fint att att kunna se bilder på barnen när man är på jobbet och se hur kul de har.

Vad trivs dina barn bäst med på sin förskola?

Tryggheten med sina pedagoger och kompisar. De tycker om allt skoj de gör varje vecka så som pyssel, lek och sång.

Vad tycker du om Norlandia Förskolors koncept?

Jag tycker om Norlandia Quest då de presentera lärorika teman som barnen är intresserade av.

Beskriv Norlandia med tre ord.

Trygghet, utveckling och glädje.

Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?

Personalen och att barnen varje vecka kommer hem och berättar att de gjort nya roliga saker. 

Sofia, förälder

Gå tillbaka till föregående sida.