Intervju med förälder Niclas
Hur tycker du det är att ha ditt barn på Norlandia Förskolor?
Jag tycker det känns tryggt och bra.
Hur tycker du kontakt och uppföljning fungerar mellan dig som förälder och förskolan?
Det fungerar väldigt bra. Vi får den information vi behöver regelbundet och känner alltid att det går bra att fråga mer frågor ifall det är något vi undrar över. Vi får också bra information via Prion.
Vad trivs ditt barn bäst med på sin förskola?
Pedagogerna och vännerna.
Vad tycker du om Norlandia Förskolors koncept?
Det bästa är Norlandia Quest. Det är roligt att barnen får vara med och utföra olika experiment och lära sig mer om olika teman. Det känns som att det är väldigt lärorikt och kul för dem.
Beskriv Norlandia med tre ord.
Tryggt, roligt, utvecklande.
Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor?
Vi är jättenöjda och ger hösta betyg!
Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?
Att det är ett sådant bra engagemang, vilket ger trygghet och bra utveckling samt att barnen får vara ute så mycket.
Niclas, förälder
Gå tillbaka till föregående sida.