Intervju med förälder Linnéa H
Hur tycker du det är att ha ditt barn på Norlandia Förskolor?
Det känns jättetryggt att lämna mitt barn på förskolan. Alla pedagoger är underbara och har koll på vad mitt barn behöver. På förskolan får min dotter göra väldigt många roliga saker och även mycket fina saker som hon kan ta med sig hem. Det är väldigt uppskattat av mig som förälder. Dottern känner sig så trygg på sin förskola och jag hade inte kunnat var mer nöjd!Hur tycker du kontakt och uppföljning fungerar mellan dig som förälder och förskolan?
Kontakt mellan mig som förälder och förskolan fungerar jättebra. Pedagogerna är lätta att prata med.Vad trivs ditt barn bäst med på sin förskola?
Min dotter trivs mest med sina pedagoger och kompisarVad tycker du om Norlandia Förskolors koncept?
Jag tycker verkligen om Mat med Smak. Jag tycker det är viktigt med bra mat och det är perfekt med egen kock på förskolan. Dottern har haft lite tufft med maten men då har kocken hjälpt till och lagat mat till henne som hon gillar.Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor?
Jag är mycket nöjd och ger förskolan betyg 5/5. Det är den bästa förskolan.Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?
Alla olika koncept dem har med både mat,rörelse och att dem verkligen har barnen i fokus.
Linnéa, förälder
Gå tillbaka till föregående sida.