Intervju med medarbetare Natalie
Vad är det bästa med ditt jobb?
Att vara en del av barnens utveckling, känslan av att göra skillnad varje dag och att jag får se hur mitt arbete påverkar barnens utveckling och lärande.Vad är det som gör att du trivs på Norlandia Förskolor?
Positiv arbetsmiljö, stödjande kollegor som uppmuntrar mig och att det finns en balans mellan arbete och fritid.Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor som arbetsgivare?
Mycket nöjd. Jag ger betyg 5/5.Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?
Jag har jobbat inom Norlandia Förskolor i 11 år och ångrar inte att jag tog det beslutet, det bästa med mitt jobb är alla underbara barn och kollegor jag träffar varje dag.Skulle du rekommendera andra att söka jobb på Norlandia Förskolor?
Ja. Vi är ett bra team, har bra samarbete med varandra och vi har bra förmåner inom företaget.
Natalie, barnskötare
Gå tillbaka till föregående sida.