Intervju med medarbetare Marlene
Vad är det bästa med ditt jobb?
Det bästa med mitt jobb är att jag får följa barnens utveckling och se deras glädje när de har lärt sig något nytt.Vad är det som gör att du trivs på Norlandia Förskolor?
Jag tycker det finns bra möjligheter till att fortsätta utvecklas i min yrkesroll.Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor som arbetsgivare?
Jag är mycket nöjd och ger betyget 5/5.Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?
Jag tycker det är roligt och lärorikt med våra olika koncept.Skulle du rekommendera andra att söka jobb på Norlandia Förskolor?
Ja, det är en arbetsplats där man har stora möjligheter att utvecklas i sin yrkesroll.
Marlene, förskollärare
Gå tillbaka till föregående sida.