Intervju med medarbetare Lina
Vad är det bästa med ditt yrke?
Det bästa är möjligheten att vara en del av barns tidiga utveckling och se dem växa, lära sig och upptäcka världen omkring dem varje dag. Att få vara en positiv och inspirerande förebild för barnen och bidra till deras kunskapsinhämtning och personliga utveckling är en stor glädje. Samt att bygga starka relationer med både barnen och deras familjer. Det är en givande och meningsfull uppgift att forma och påverka nästa generation.
Vad är det bästa med att jobba på Norlandia Förskolor?
Något jag värdesätter högt är att jag har tillräckligt med planeringstid för att kunna utföra mitt uppdrag som förskollärare på bästa sätt. Här får jag vara kreativ och använda min egen expertis och erfarenhet i arbetet. Samt har jag möjlighet till fortbildning och personlig utveckling.
Vad är det som gör att du trivs på Norlandia Förskolor?
Jag känner mig välkommen och uppskattad av kollegor och ledning. Här får jag en positiv och stödjande arbetsmiljö där jag känner att mina insatser är betydelsefulla.
Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor som arbetsgivare?
Jag är mycket nöjd.
Skulle du rekommendera andra att söka jobb på Norlandia Förskolor? Om ja, varför?
Ja absolut!
Lina, förskollärare
Gå tillbaka till föregående sida.