Intervju med förälder Nathalie

Hur tycker du det är att ha ditt barn på Norlandia Förskolor?

Fantastiskt! Vi känner oss så trygga med att lämna vår dotter på förskolan. Vi vet att vi lämnar vårt barn i en trygg och pedagogisk miljö med professionella och fantastiska pedagoger som gör allt för barnen.

Hur tycker du kontakt och uppföljning fungerar mellan dig som förälder och förskolan?

Jättebra. Vi har en öppen kommunikation med varandra och får uppdateringar varje vecka både på gruppnivå och individnivå.

Vad trivs ditt barn bäst med på sin förskola?

Vår dotter älskar att det är en utforskande miljö och att hon hela tiden får testa och uppleva nya saker och utmana sig själv. Hon trivs med pedagogerna och berättar varje dag om roliga saker hon fått göra på förskolan.

Vad tycker du om Norlandia Förskolors koncept?

Det bästa är NorlandiaSkuttet. I vår familj tycker vi att rörelse är väldigt viktigt och därför uppskattar vi att även förskolan strävar efter daglig rörelse med barnen.

Beskriv Norlandia med tre ord.

Engagemang, trygghet och glädje.

Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor?

Vi är jättenöjda och ger hösta betyg!

Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?

Det bästa med Norlandia Förskolor är helheten. Det är engagerade pedagoger som får vårt barn att utvecklas varje dag i en rolig och lärorik miljö, samtidigt som hon också får daglig rörelse och hälsosam mat.

Är det något mer du vill dela med dig av gällande din och er upplevelse av Norlandia Förskolor?

Vi är så glada över att vi valde Norlandia Förskolor till vår dotter. När vi ser hennes glädje varje dag vi går till förskolan så vet vi att vi har gjort rätt val för henne. Vi tror att en stor anledning till att hon trivs så bra är tack vare de fantastiska pedagogerna som är så engagerade och som skapar roliga aktiviteter med barnen varje dag.

Nathalie, förälder

Gå tillbaka till föregående sida.