Intervju med Camilla
Vad är det bästa med ditt yrke?
De bästa med mitt yrke som förskollärare är att få se barnens utveckling och nyfikenhet växa. Det är fantastiskt att få bidra till deras lärande och att få se dem upptäcka och utforska nya saker.
Vad är det bästa med att jobba på Norlandia Förskolor?
Det mest positiva med att arbeta på Norlandia Förskolor är deras engagemang för kvalite och barns välbefinnande. Norlandia arbetar för att skapa en säker och inspirerande miljö för både barn och pedagoger, vilket gör att jag känner mig stolt över att få vara en del av teamet.
Vad är det som gör att du trivs på Norlandia Förskolor?
Det som gör att jag trivs på Norlandia Förskolor är framför allt mina arbetskollegor, barnen och familjerna. Mina kollegor skapar en stödjande och positiv arbetsmiljö där vi kan samarbeta och dela idéer. Jag har också chefer som visar på ett stöttande engagemang som gärna lyssnar på mina idéer och ger mig chans för att vidareutvecklas.
Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor som arbetsgivare?
Jag är verkligen nöjd med Norlandia Förskolor som arbetsgivare. Det skapar en bra arbetsmiljö, ger stöd för personalens utveckling och sätter barnens välbefinnande i första hand.
Skulle du rekommendera andra att söka jobb på Norlandia Förskolor? Om ja, varför?
Ja, jag skulle definitivt rekommendera andra att söka jobb inom Norlandia. Anledningen är att de erbjuder en positiv arbetsmiljö, fokus på kvalité och att de har barnets välbefinnande i centrum.