Intervju med förälder Natta-lee

Hur tycker du det är att ha ditt barn på Norlandia Förskolor?

Det känns tryggt och fint att få ha min dotter på Norlandia Förskolor.

Hur tycker du kontakt och uppföljning fungerar mellan dig som förälder och förskolan?

Jag tycker att det fungerar bra. Det är kul att man hela tiden får se vad ens barn gör på förskola. Vi får alltid bra information.

Vad trivs ditt barn bäst med på sin förskola?

Min dotter är en upptäckare och på Norlandia Förskolor får hon lära sig nya saker och vara delaktig tillsammans med de andra barnen. Hon älskar allt med sin förskola.

Vilket av Norlandia Förskolors koncept tycker du är bäst och varför?

Jag tycker Mat med Smak är bäst. Jag är helt frälst i Norlandias matkoncept. Men jag tycker även att NorlandiaSkuttet är väldigt bra. Mat och rörelse är viktigt och även roligt för alla.

Hur nöjd är du med Norlandia Förskolor?

Jag ger förskolan betyg 5 av 5.

Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?

Personalen är helt fantastisk, uppmärksamma och lyhörda. Mitt barn får vistas i jättefin miljö, både utomhus och inomhus. Det känns tryggt.

Natta-lee, förälder

Gå tillbaka till föregående sida.