Intervju med förälder Maria

Hur tycker du/ni det är att ha ditt/ert barn på Norlandia Förskolor?

Vi tycker att Norlandia Förskolor Da Vinci är en fantastisk förskola. När vi flyttade var valet av förskola väldigt viktigt för oss. Vi besökte fem olika förskolor och Norlandia Förskolor Da Vinci var vår favorit. Vi blev jätteglada när vi fick plats där och är så himla nöjda! Här möts man av fantastiska pedagoger, en engagerade rektor och barnen får fantastisk och näringsfylld mat. Vårt barn kan inte ha det bättre.

Hur tycker du/ni kontakt och uppföljning fungerar mellan dig/er som förälder och förskolan?

Kontakten med pedagogerna fungerar mycket bra. Vi känner ett enormt förtroende för dem och har alltid upplevt att vi kan ha en bra dialog.

Vad trivs ditt/ert barn bäst med på sin förskola?

Vårt barn tycker om utevistelsen, maten (äter ofta flera portioner), pedagogerna, lekarna och sina kompisar.

Vad tycker du/ni om Norlandia Förskolors koncept?

Vi tycker att Mat med smak, NorlandiaSkuttet och Norlandia Quest är bäst. Mat med smak är mycket uppskattat av vårt barn och kocken Lotta bryr sig verkligen om att ge barnen näringsrik mat som behövs när man växer och utvecklas. Rörelse och utevistelse är viktigt och något vårt barn tycker är roligt så vi är glada att det prioriteras på förskolan. Det vi tycker är bra med konceptet Norlandia Quest är att förskolan lyssnar in vad barnen är intresserade av och sen ordnar teman med lärande och nyfikenhet i centrum. Fantastiskt!

Beskriv Norlandia med tre ord.

Trygghet, omtänksamhet och glädje.

Vad är det bästa med Norlandia Förskolor?

Tryggheten. Att vi kan vara på våra jobb och känna att vårt barn blir väl omhändertaget och har det bra på förskolan. Det är ovärderligt.

Hur nöjd är du/ni med Norlandia Förskolor?

Vi ger betyg 5 av 5. Vi är jättenöjda med vårt val.

Maria, förälder

Gå tillbaka till föregående sida.